منتديات طريق الحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات طريق الحب

مرحبا بك يا زائر في منتديات طريق الحب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الخاينة (قصة حقيقية )

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
devastator_man
عضو جديد
devastator_man

ذكر
البلد : united arab emarites

الخاينة (قصة حقيقية ) Empty
مُساهمةموضوع: الخاينة (قصة حقيقية )   الخاينة (قصة حقيقية ) Empty25/8/2008, 12:59 pm

يلي صاحبة الخسيس وافتحتلو بيتك شلون بتأمن شيطان وبتدخلو بيتك وبحسن نية ليه ليه دخلتو في حياتك عامل حبيبك وهوو عيونو على مراتك قليلي يا خاينة ليه الشيطان وزك قدر ياخد عقلك وبكلمتين هزك سلمتي ليه نفسك حتقولي مظلومة من الحب محرومة ستات كتير مثلك ما بيعملوش مثلك يا ربي حرام عليكم شو نسيتي انك أم لا دمعك مش ندم ياجميل دمعك كلو تمثيل (الحكاية مالها مثيل حقولها بالتفصيل ) قصة فيها موضوع بطلها زوج مخدوع كان له صاحب قريب يروح ويجي معاه صاحبنا راح وياريت ما دخلو هالبيت الزوجة اجت يالطيف ولابسة لبس خفيف وجايي وجايبة الشاي ورحبة بالضيف بجمالها صار مفتون كلمها بالتلفون فضل صاحبنا يقول كلام جميل معسول من كتر زنو عليها الزوجة جات برجليها وجاوبت بسرعة معاه وراح واعدها برى علشان بتحب المال بسرعة قلبها مال عاشت معاه في الدور ومافيش شيء محظور وسلمتلو قوام دول ناس شياطين بشكل بني ادمين عايشين حرام بحرام وزوجها يا حرام طول النهار شقيان علشان يجيب المال عندو ست عيال يا عيني على الانسان مافيهوش الا لسان الله يجازيك يا شيطان المخلصين قلوا والغدارين هلوا صاحب وزوجة يا ناس ما بيعرفوش اخلاص يا رب يا ساتر اصل الشيطان شاطر يا فاكرة نفسك بحضن الشيطان حترتاحي لو كلو عنك غفي رب العباد صاحي انتي قليلي حتروحي فين والنبي من عملتك ديا بحلف بربي يا خاينة مالكيش بعديا يا خاينة روحي منك لله
عاشق المستحيل
<^(نائب المشرف العام)^>
الخاينة (قصة حقيقية ) Stars1
عاشق المستحيل

ذكر
البلد : العراق

مُساهمةموضوع: رد: الخاينة (قصة حقيقية )   الخاينة (قصة حقيقية ) Empty26/8/2008, 11:28 am

مشكور اخي العزيز
روحي انا
<^(مشرفة منتدى الخواطر)^>
الخاينة (قصة حقيقية ) Stars1
روحي انا

انثى
البلد : الجزائر

مُساهمةموضوع: رد: الخاينة (قصة حقيقية )   الخاينة (قصة حقيقية ) Empty30/8/2008, 12:17 am

الخيانة شيء صعب وحقير.......
تشكر اخي devastator-man

الخاينة (قصة حقيقية )
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-